۷۰- شنبه های گند...

۱- فک کنم دچار سندرم شنبه یا جمعه شب یا یه هم چی چیزی شدم. الان ۲- ۳ هفته است جمعه ها شب تا خود صبح هی وول می خورم و خوابم نمی بره و صبحش با اخلاقی خیلی قسنگ از جام پا می شم و کل روز هم یا دارم چرت می زنم یا به خودم و این و اون فحش می دم. خدا این چه مرض مسخره ایه که تازگیها انداختی به جونم. یه آه غلیظ !  

 

۲- با این داروی مسخره ای هم که این دکتره بهم داده ٬ البته فک کنم خوابم بیشتر هم بهم ریخته!‌ قرار بود یه کاری کنه من راحت بخوابم و البته همسرزندگی که مشکل بی خوابی داشت ٬ بر طرف بشه. حالا یه دارو داده که همسرزندگی ۲ روز کامل خوابید و الانم هر موقع ولش کنی خوابه و اونوقت من نمی تونم بخوابم  اخه من از دست این دکترا چی کار کنم. هی می گم نمی خوام برم دکتر می گن نه خوبه برو. اه اه اه  

 

۳- سوفله قارچ عجب غذای مزخرفیه. اصلا مک و مزه نداره... حیفه اون همه تخم مرغ و قارچ و پنیر که ریختم توش. اه  

 

۴- گریه شدید......... الان وقت دندونپزشکی دارم. خدایا بیا ٬ نخواستم. این چن تا دونه دندونم بگیر ٬ ماله خودت. ولی دیگه گذارم و به دندونپزشکی ننداز ...  

 

  

بعدا اضافه شد: 

فقط قالب گیری ۱ دندون ۸۵۰۰۰ تومن !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ییلاق ذهن دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://zehn.ir

احتمالا تو قالب دندون طلا به کار رفته بوده !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد