64- لبخند لطفا

1- امروز دوباره وقت مشاوره دارم - لبخند لطفا -  

بعدشم دکتر پوست. - واقعا این حساسیتهای پوستی چیزای مزخرفین-  

و خدایا شکرت که از وجود هیچ نوع حساسیتس در وجودم کم نذاشتی!!! از حساسیت های شامه ای مثل درک بوی هرچیزی از فاصله ۱۰۰ متری و حساسیت های روانشناختی مثل درک تمام انژی های دور و بر، از انرژی مثبت و منفی گرفته تا انرژی های دزدی و قتل و ترس و ... و حساسیتهاس تلفنی تا حساسیتهای بهاره و پاییزه و حساسیتهای پوستی و مویی و از همه برتر چشایی که که به محض استشمام بوی مثلا دارچین ٬‌مزه اش رو حس می کنم و دیگه نمی تونه بخورمشون و دیگه جونم براتون بگه حتی حساسیتهای خورشیدی (که هرجا که اون باشه من نباید باشم وگرنه کلی دوباره باید پول دوا درمون بدم و...) و از همه مهمترشون حساسیتهای مردم آزاری علی الخصوص همسرزندگی آزاری که به شدت تو وجودم جریان داره. تو تک تک سلولهام!!!! - :D -   

 

 2- دیشب از فرط خستگی تا سرمو گذاشتم رو بالش رفتم اون دنیا. متوجه اومدن همسرزندگی هم نشدم ولی گویا یه ۲۰ دیقه ای بعد از اینکه همسرزندگی اومد ٬ من خواب دیدم یا نمی دونم چی ٬ که با ترس از خواب پریدم و شروع کردم به جیغ کشیدن  حالا جیغ بکش کی نکش!!! همسرزندگی هم از ترس جیغ و دادهای من بلند شده و نشسته و من و بغلیده و هی داره صدام می کنه و میگه که چیزی نیس نترس  من اینجام چشماتو باز کن  هیچی نیس!!! ... و خلاصه بعد از یه ۳- ۴ دیقه وحشی بازی که چشمامو باز کردم و دیدم که هیچی نیست و گویا خواب دیدم و اینا و بعد از خوردن یه کم اب تو بغله مسرزندگی در حالیکه هم گریه می کردم و هم بخاطر مسخره بازیای همسرزندگی در مورد کارایی که کردم ٬ خوابم برد.  

البته  قبلش همسرزندگی بلند شده بود و رفته بود برق راهرو رو روشن کرده بود که اگه پا شدم دوباره نترسم !!!   یهنی ایا واقها از تاریکی ترسیده بودم من آیا؟  یهنی امکان داره من از تاریکی ترسیده باشم به عبارتی آیا؟ 

 

 

3- حکم دادگاه اومده. قاضی اعسار اون مردک بیشعور ِ بی همه چیز ِ مال مردم خور و به حق دونسته و گفته بر اساس شهادت شهود و وضعیت ظاهری طرف چیزی نداره!!!!  

اخه احمق اگه می تونی برو اون شهودی رو که اون نام برده پیدا کن بعدشم اخه تو قاضی این مملکت اینقد عوضی و احمق و خنگ و کودن و نفهمی که از روی وضعیت ظاری و طرز لباس پوشیدن تو دادگاهش واسه اش حکم می دی؟؟؟!!! خوب اگه راس مس گی می رفتی خونه زندگیشو می دیدی! یا از درامد واقعیش پرس و جو می کردی!‌ یا حداقل به عقل نداشته ات یه اپسیلون می فشاریدی می فهمیدی که اگه میگه پس اون پولایی که از همسرزندگی گرفته و خریدهایی که انجام داده و فاکتورها و غیره غیره رو چی کار کرده ؟  

 از پریشب که حکم و اوردن دمه خونه همسری دوباره یه کم بهم ریخته.  

بهر حال هر کسی با هر اعتقادی هم که داره تا اونجاییکه می دونم باور داره که بهر حال یا تو همین دنیا یا تو یه دنیای دیگه باید جواب کارایی رو که کرده بده.  من نمی دونم اینا تو اون دنیا یا این دنیا فرقی نمی کنه، چه جوری می خوان جواب پس بدن؟ چه اونی که این طوری با قضاوتای احمقانه و کورکورانه اش زندگی ادما رو نتاثر می کنه ، چه اونی که راس راس راه می ره و حق ادمای دیگه رو می خوره و بعد با پررویی میگه ندارم و من نخوردم و نمی خوام بهت بدهکار باشم ولی من این کار و نکردم!!!!!  

 

خدایا اگه هستی و می شنوی و می بینی و حوصله اشو داری، بد نیس یه تکونی به خودت بدی! اینجوری پیش بری ممکن کودتا بشه ! خیلی ها از دستت شاکین!!!!!  گفته باشم!‌من خیرتو می خوام!!!

فک کنم ساعت کارتو کم کردی و از اونجایی که دس تنهام هستی ، نمی رسی به همه امور رسیدگی کنی، اره*؟  

خلاصه اگه کمک خواستی می تونی رو من حساب کنی!  

من همیشه واسه کمک کردن به دیگران حاضرم !!

 

 * راستی ها... ما یه "بله: داریم یه "آره: و یه "آری" ولی فقط یه "نه" داریم و یه "خیر" . چرا  "خیری" نداریم؟!!! 

دوستم می گفت : چرا می گیم bye bye ولی نمی گیم : hi hi ؟؟؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ

ببین منم وقت زیاد دارم اگه خدا استخدام می کنه منم رزومه مو بفرستم واسش؟

حالا بذار من خودم برم.... هنوز داره واسه منم ناز می کنه....
البه منم بهش گفتم باید رسمیم کنه٬ قراردادی و پیمانی و اینا نمی شه (!!!) ..... بعد کارتو جور می کنم بیای پیشه خودم (نیششش)

عشق سرد چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.yaram.blogsky.com

سلام عالی بود بیش من هم بیا داستان عاشقونه خودم رو بخون

گل گلی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://golgoli.blogsky.com

چه همسر زندگی با نمکی :دی ... ایشالله زودتر مشکلشون حل شه و زندگیتون به روال عادیش برگرده
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد