۵۰- سلامتیه دهان

۱- خوب باید بگم اصلا و ابدا از این مانتوهه خوشم نیومده.... یه جوریه.... الان نزدیک به دو ماهه دارم بررسیش می کنم  تا اینکه دوباره جا دکمه هاشو عوضیدم و دوباره تستش کردم ولی.........           اصلا کلا مدلش یه جوریه که به دلم نمی شینه..... تازه دوباره هم دیشب نزدیک به ۴ - ۵ بار جای دکمه هاشو عوضیدم و بالاخره امروز پوشیدمش ولی احساس می کنم عین دلقکا شدم!!! اه اه اه .... دیگه نمی پوشمش!

 

۲- الهام می گه از وقتی (نزدیک به ۵ سال) مسواک زدنم مرنب شده و دیگه تحت هر شرایطی مسواک می زنم کمتر مریض شدم حتی وقتیکه مامان اینا همه تو خونه مریض بودن..

میگم: نه الهام جون. به اون ربطی نداره. شاید به خاطره اینه که مسواکتو به هیشکی دیگه نمی دیه!!!!!

 

۳- نمی دونم واقعا این چه جور مملک تیه.... همه جای دنیا همه دولتها دنبال راحتی مردمشون هستن اونوقت اینجا که همیشه حق با مردمه و حرف حرفه مردم(!!!!!!!!!!!!!!!!) اونوقت همه شهر و کوچه خیابونه لوستر کشی شده و نور چراغاشون چشم و می زنه (همه ریسه کشی های ساختمانهای دولتی به عناوین مختلف) ولی خونه ها باید خاموشی باشه و مردم باید صرفه جویی کنن.........

خوب اگه راست می گن اینا رو مجبور کنن این چراغا رو بردارن یا جریمه اشون کنن....

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://bon1.blogsky.com

جریمه؟!!!
می کنن می کنن .... دلت خوشه ها اگه کم داشتن که صادر نمی کردن اینجا و اونجا.....
راستی سلام :دی

علیک سلام

حالا مگه ادم دلش خوش باشه عیب داره ؟!!!!!
دعوا که نداریم........

behshad (Booter yahoo ) 9 یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

ba salam be dost jadid wb jaleb hast va ghashang
dost dashti be man ham sar bezan va wb mano ham be dostat moarefi kon
montazere hozore garmet hastam
behshad
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد