۳۸- حباب بدون خط شعور!

۱- اینخاله بزرگه یه مدتیه تو کماس... خیلی اعصابش بهم ریخته . طفلی دلم براش می سوزه ولی نمی تونم کاری براش بکنم خوب . وقتی بهش می تلفنم یا اون می زنگه برای اینکه بگه خوشحاله شروع می کنه واسم جک تعریفیدن! خوب ادم که نمی تونه زورکی بخنده.... و به دلیل گفته شده من بعد از اتمام جت نمی دونم باید چی کار کنم و لذا انواع و اقسام صداها که می تونه شبیه صدای خنده باشه رو دو میارم که بفکره به جکش خندیدم!

۲- دیروز که زودی رفتم خونه و خواستم یه درازی بکشم و بعدش پاشم کارامو بکنم  همسر زندگی  هم اومد دراز کشید. البته چون قبلش بهم گفته بود این ظرف غذایی هم که واسم خریدی به درد عمه ات می خوره ... مثلا من تو قیلافه بودم. برای همین وقتی اومد کنارم درازید هیچ ری اکشنی نشون ندادم. هی صدام کرد هی هیچی نگفتم هی صدام... هی...  و بالاخره یادم افتاد راجع به اون سود بانکیه که هیچ وقت نفهمیدم چه جوری حساب میشه یه باره دیگه ازش بپرسم بلکه بفهمم الان مثلا چقد سود به سپرده ام تو حسابی که ۴۰ روزه باز کردم! اومده!!!!!! وقتی کلی برام توضیح داد و منم جوابمو گرفتم دوباره رومو کردم اونور و لحافم کشیدم روم  و همین باعث شد که همسرزندگی زد زیره خنده و بهم گفت حباب خیلی پستی  اول کارتو می کنی بعد که به هدفت رسیدی دیگه تحویلم نمی گیری اگه دیگه سوالاتو جواب دادم!!!!!!!!!!!

۳-   یهنی خوشحالم.... اخه امروز راست یا دروغ معنی خیلی از این خطایی که توی کف دسته رو فهمیدم ..... و باحالتر اینکه جای اون خطایی که نشون دهنده بچه است واسه من ضربدر خورده     !!!!!

بیشعور فک نمی کنه شووره من بچه دلش می خواد!!!! حالا من چه جوابی بهش بدم اخه؟ هان؟   حتما طلاقم می ده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در ضمن بااینکه همه میگن و بالواقع هم همینطوره که کف دسته من خیلی خط خطیه یعنی خیلی زیاد و خیلی یهنی ، ولی بازم خیلی از اون خطهایی که اون معرفی کرده بود تو دست من نبود!!!!!! مثه خط ایمان  یا اون خط مربوط به درک و شعور

من واقعا شرمنده ام..... دیگه چیزی واسه گفتن ندارم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد