۲۵- لوسیدن!

۱- ای خدا یا منو بکش یا به خواب ابدی ببر ولی زیر خاک نبر که از تاریکی می ترسم و از تنهاییم بدم میاد.... اگه خواستی ببری اینا رو هم باهام بفرست ٬ تنها نباشم!!!

همینی که هست٬ ناراحتی خود دانی. برو یه فکری واسه خودت بکن راحت شی. من حوصله ندارم

۲- وای خدا که دیشب چه حالی کردم من!  خودم و همچین واسه همسر زندگی لوسیدمممممم که نگو... انقده نازم کرد اینقده بوسیدم داشتم ذوق مرگ می شدم

خوب البته واگها حالم خوب نبود ٬ ولی نه حالا اونقد دیگه ولی آی مزه داد  آی مزه داد     کلی مراقبم بود تازه امروزم گفت می خوای نرو سرکار بمون خونه منم میرم بیرون ۱ ساعته برمی گردم تنها نباشی... ولی خوب من با یه حاله خیلی نذاری گفتم نه ٬ باید برم. اخه خیلی کار دارم میدونی که  (خوب اخه این همکار بغل دستیم - این ورم که دیواره٬ دست راستیم-  قرار بود واسم از اون شیرینی خوشمزه ها بیاره )

 ۳- اه ... اینقده از این وبلاگایی که بک گراندشون سیاهه بدم میاد . چشه ادم در میاد بخواد بخونتشون. خوب ادم که بیکار می شه وب گردی می کنه دیگه ٬ گرد گیری که نمی کنه. بهد که خیلی حوصله ام سر رفته به شدت و همه اونجاهایی که همیشه سر می زدم رفتم و میرم یه جای جدید که بهد اینکه کلی طولید تا بالا بیاد که ج.نه منو بالا اورد دیدم همش سیاهه  اینقد فحشیدم بهش که کلی وقتمو گرفته!!! اه... مردم چه حالی دارن

من تو عزا هم مشکی نمی پوشم ٬ ملت وبلاگ مشکی می زنن !!! جلل خالق

صبحی حرف داشتم بزنم ولی الان نمیاد

پی نوشت:

نمی دونم چرا بهضی وقتا مثه الان بهضی از کامنتا رو که تایید می کنم نشون داده نمیشه... مثه پست قبل! حالا که خوندمشون و تاییدم کردم نشون نمی ده!!! خیلی جلل خالق

نظرات 4 + ارسال نظر
هپلی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://happali.blogsky.com

دوباره سلام

اول اینکه اگه میخوای ویلون بری فکر کنم یه خورده همچینی واست دیرشده

تو این سن و سالی که تو داریا ( ۲ سال از خدا کوچیکتری) دیگه ویلون درس نمیدن

شاید بتونی بری کلاس سنج یا ساز دهنی

شوخی کردم

نفهشی به من ! این اخلاقی که دارم میبینما ، تا الان که زنده موندم جای شکر داره

ولی نه جدا میگم

ویلون دیر شده الان

یه سهزه یگه مثل فلوت یا سه تار برو

فعلا

ییلاق ذهن پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://zehn.ir

این لوسیدن خیلی مزه میده :D

ییلاق ذهن جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://zehn.ir

خانومی لینکهای آرشیوت رو خودت برداشتی؟ یا یادت رفته بگذاریشون ؟ چرا آرشیو نداری /-:

ارشیو و پیوند و .... چون باید مرتب بشن مخصوصا لینک پیوندها و اینا خیلی زیادن و راستیاتش منم تنبلم... اینه که برشون داشتم. کار خوبی نیستا ولی خوب دیگه ... تنبلیه (شوما به بزرگیه خودتون ببخشید. ممنون)


آره .... خیلی مزه می ده (نیش )

هپلی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ http://happali.blogsky.com

تنبل شدی همسایه

پس چرا نمی آپی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد