۱۴- می انتخابیم !!!

۱-  اه اه اه هی از این زنه بدم میاد بسکه ....شه هی میاد دور و بر میز من می چرخه... فقط کافیه من صبح یک کم دیرتر بیام یا از اتاق برم بیرون یا نمی دونم .. هر چی ... میام می بینم پشت میز من وایستاده... خوب حالا یه بار با صدای بلند گفتم خوشم نمیاد این زنیکه این دور و برا باشه هوا رو کثیف می کنه.... ولی هی هی هی تف.... رو که نیست....... خوبه شوهر داره و دو تا بچه  اونوخ هی اینهمه با مردای دیگه .......... اره.... خاک بر سرش کنن... 

۲- وقتی همه چی می شه هنر:

         یکی از کاند یداها:    متولد ۵۴ در خانواده ای مذ هبی

                                      شغل پدر کشاورزی  شها دت سال ۶۳ - مادر خانه دار

                                      آشنا به زبانهای فارسی!!!!!!!!!!!   فرانسه  عربی                                 

        اهداف و برنامه ها:      حساب پس انداز کودکان

                                       حذف کنکور و سربازی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                       آزادسازی اقتصادی ابزار ارتباطی مثل موبایل و اینترنت و رادیو و تیوی و ماه وا ره و .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!‌ 

..................................................

جل الخالق............. مارا چه می شود؟!!!!!!!!!!!! یا کان دیدا هایمان را چه می شود؟؟؟

الان ما باید یهنی به شغل پدر و مادرش برایئیم یا شها......... پدرش و یا بخاطر ازاد کردن وسایل ارتباطی و یا مهمتر از همه چیز اشناییش با زبان فارسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدایا من و بکش

 

۳- همین الان تو یکی از خبرهای مسرت بخش اونجا خوندم : ایجاد ۲۰۰۰ مهد کودک در روستاها !!!! یهههنی کودکان عزیزی و نانازی که در روستاها می رن مهد ایا یهنی ماماناشون می رن سرکار ایا؟؟؟‌!!!

۴- رفتم شهروند که خرت و پرت بخرم ... یه خانومه شنیده بود گویا که ناگت مرغ خوشمزه است و خوفه وووو از این حرفا....... مثلا ناگت مارین ۲۵ تا توشه ولی ماله کاله ۷ یا ۸ تا ... بههههد رفته خانومه ۵یا ۶ تا ناگت کاله برداشته !!!!!!! می خواستم بش بگم شما که این همه مصرف دارین خوب یهو دو تا از این مثلا مارین بخر جای ۱۰ تا از اونا........... حیف حوصله نداشتم!!!! بعضیا مخشون تاب داره به نظرم

۵- نمی دونم چرا از صبی هر چی به همسر زندگی می زنگم نمی جوابه

۶- مامانم اینا عید می خوان برن شمال اونم چی... می خوان سال تحویل اونجا باشن.... ما می خوایم اخر تعطیلات بریم..... خدایا...... من این وسط چه گیری کردم ها

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد